Документація вчителя

                               Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

7 год/тиждень

І семестр

 

 

 

 

Примітка

Дата

 

Тема уроку

Галузі, що інтегруються

Зміст програмового матеріалу

                                                 Розділ 1. Я-людина

 

1-2

01.09

01.09

 Що означає бути справжньою людиною?

 Громадянська та історична

 Риси характеру, якими має володіти людина

 

 Мовно-літературна

 Звуко-буквений аналіз слів. Правила переносу слів

 Соціальна та здоров’я-збережувальна

 Розпізнавання здорової етичної поведінки.

3-4

02.09

05.09

Я серед людей

Громадянська та історична

Хто такі друзі? Яким має бути друг/подруга?

 

Математична

Повторення нумерації чисел в межах 20

Мовно-літературна

Побудова словосполучень і речень

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Дотримання правил етичної поведінки з однолітками, друзями

5-6

06.09

06.09

Моє зовнішнє я

Громадянська та історична

 Дослідження неповторності кожної людини.

 

Математична

Повторення розрядного складу чисел у межах 20

Мовно-літературна

Складання тексту-розповіді про себе за словами-підказками

Громадянська та історична

Працюємо гуртом (у парах)

7-8

 

07.09

08.09

Моє внутрішнє я

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Стосунки з дітьми своєї та іншої статі

 

Мовно-літературна

Робота над віршем. Аналіз вчинків героїв

Громадянська та історична

Складання опису характеру. Працюємо гуртом (у групах)

9-10

08.09

09.09

Я неповторний (неповторна)

Громадянська та історична

Дослідження неповторності кожної людини.

 

Математична

 

Додавання чисел в межах 20

Технологічна

Створення малюнків за допомогою відбитків пальців

11-12

12.09

13.09

Досліджую свої можливості

Громадянська та історична

Неповторність кожної людини її можливості та цілі. Робота в групах

 

Мовно-літературна

Склад слова. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків

13-14

13.09

14.09

Виявляю мої вподобання

Громадянська та історична

Якими можуть бути вподобання. Робота  у групах

 

Математична

Робота з діаграмами.

 

Громадянська та історична

Українські традиційні страви. Корисні та некорисні страви.

15-16

15.09

15.09

Захоплення моїх друзів

Мовно-літературна

Назви захоплень. Розповідь про свої захоплення.

 

Математична

Робота з діаграмами. Діаграма захоплень

17-18

16.09

19.09

Зі мною змінюється світ

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Режим дня

 

Математична

Робота з задачами. Схеми задач.

Мовно-літературна

Фантазуємо, що може змінитися в майбутньому

19-20

20.09

20.09

Я- дитина

Мовно-літературна

Робота над віршем.

 

Громадянська та історична

Права дитини

Математична

Робота з календарем

Технологічна

Малюнок на тему «Що я ціную у своєму житті»

21

 21.09

Діагностувальна робота

 

 

 

22

22.09

Аналіз діагностуваль

ної роботи

 Підсумовуємо.

Я-людина

 

 

 

Розділ ІІ. Я пізнаю природу

23-24

22.09

23.09

 Вивчаю об’єкти природи

Природнича

Жива та нежива природа

 

Математична

Робота над задачею.

Мовно-літературна

Читання текстів про природу.

Технологічна

Аплікація з листя дерев

 

25-26

26.09

27.09

Якою має бути інформація

Математична

Інформація діаграми

 

Інформатична

Подвійне клацання лівої кнопки миші . Гра «Забитий гол»

Громадянська та історична

Корисна інформація

27-28

27.09

28.09

Досліджую навколишній  світ

Мовно-літературна

Поділ слів на склади. Утворення нових слів. Робота над віршем

 

Математична

Казкові приклади

Природнича

Жива природа

29-30

29.09

29.09

Форма землі. Глобус.

Природнича

Модель Землі

 

Громадянська та історична

Міста України

Технологічна

Аплікація на тему: «Бережіть Землю»

31-32

30.09

03.10

 

Спостерігаю за утворенням тіні

Природнича

Прозорі та непрозорі предмети. Тінь. Довжина тіні.

 

Математична

Вимірювання довжини тіні. Завдання на відповідність.

33-34

 04.10

04.10

 

Спостерігаю за сонцем

Природнича

Полуднева висота сонця.

 

Мовно-літературна

Звуко-буквений аналіз слів. Спільнокореневі слова.

Математична

Задачі на знаходження різниці  і суми

35-36

 05.10

06.10

Чому буває день і ніч

Природнича

Вісь землі. Доба.

 

Мовно-літературна

Склад слова

Математична

Геометричні фігури. Задачі на знаходження часу.

Технологічна

Аплікація на тему: «Нічне небо»

37-38

 06.10

07.10

Хто вночі не спить

Мовно-літературна

Вірш Н. Красоткіна «На зміну дню». Загадки.

 

Математична

Відмінності. Задачі на відстань.

Технологічна

Орігамі з кольорового паперу «Сова»

39-40

 10.10

11.10

Вплив сонця на зміну пір року

Природнича

Пори року

 

Математична

Задачі на визначення часу

Технологічна

Виготовлення сонця за інструкцією

41-42

 11.10

12.10

Вивчаю пори року

Мовно-літературна

Наголошені голосні звуки Звуко-буквений аналіз слів

 

Природнича

Спостереження за погодою

 

Математична

Обчислення виразів

 

43-44

 13.10

13.10

Пори року та їхні ознаки

Природнича

Назви місяців.

 

Математична

Цікаві вирази.

 

Технологічна

Малюнок (на вибір). Улюблений місяць року.

 

45-46

 14.10

17.10

Упізнаю пори року

Мовно-літературна

Вірш В. Зінченка «Осінь намалюю»

 

 

Природнича

Гра в лото «Пори року»

 

47-48

18.10

18.10

Природа. Об’єкти природи

Природнича

Жива і нежива природа. Рукотворні об’єкти.

 

Мовно-літературна

Робота над віршем . Наголос.

49-50

19.10

20.10

Розрізняю об’єкти природи

Мовно-літературна

Текст. Заголовок. Загадки.

 

Математична

Рівності та нерівності. Обчислення значень виразів.

Технологічна

Робота з пластиліном. Виготовлення комахи «Сонечко»

51-52

20.10

21.10

Явища природи

Мовно-літературна

Загадки

 

Природнича

Зміни в природі

Громадянська та історична

Робота в групах

Математична

Задачі на визначення часу

53-54

31.10

01.11

Розрізняю явища природи

Природнича

Народні прикмети

 

Математична

Істинні і хибні твердження. Задачі на порівняння.

55-56

01.11

02.11

Природа і погода

Мовно-літературна

Робота над текстом. Приголосні звуки.

 

Природнича

Позначення природних явищ. Народні прикмети.

Математична

Обчислення значень виразів

57

03.11

Працюю з календарем

Громадянська та історична

Робота в парах.

 

Математична

Завдання на визначення часу.

58

03.11

Як працює термометр?

Природнича

Дослідження з теплою і холодною водою

 

Громадянська та історична

Робота в групах

59-60

04.11

07.11

Розрізняю температуру

Мовно-літературна

Жартівливий вірш

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Одяг і погода.

Математична

Задачі на визначення температури

Природнича

Визначення температури за термометром

 

61-62

08.11

08.11

Вивчаю стани води

Громадянська та історична

Робота в парах

 

Мовно-літературна

Дзвінкі та глухі звуки

Природнича

Властивості води

Математична

Обчислення виразів

63-64

 

09.11

10.11

Міркую над значенням води

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Вода у твоєму житті. Економне використання води.

 

Математична

Цікаві задачі

Мовно-літературна

Речення. Тверді та м’які звуки

65-66

10.11

11.11

Повітря. Що таке вітер?

Природнича

Властивості повітря.

 

Мовно-літературна

Вірш Д.Павличка «Вітряк»

Математична

Задачі на рух.

Технологічна

Виготовлення вітрильників

67-68

14.11

15.11

Грунт. Складники грунту

Природнича.

Дослідження:склад грунту

 

Мовно-літературна

Робота над віршами. Приголосні звуки.

Математична

Разв’язування прикладів

Технологічна

Візерунок із камінців

69

15.11

Діагностувальна робота

 

 

 

70

16.11

Аналіз діагносту вальної роботи.

Підсумуємо. Я пізнаю природу

 

 

 

Розділ ІІІ. Природа  восени

71-

72

17.11

17.11

Осінні явища в неживій природі

Мовно-літературна

Вірші-підказки. Дзвінкі приголосні звуки.

 

Природнича

Календар погоди. Час осіннього рівнодення.

Математична

Схематичні задачі

Технологічна

Вироби з природного матеріалу

73-74

18.11

21.11

Осінні явища в живій природі

Математична

Лабіринт обчислень

 

Мовно-літературна

Робота з текстом

Природнича

Об’єкти живої природи

 

75-76

22.11

22.11

Осінні явища в житті рослин

Мовно-літературна

Загадки

 

Математична

Істинні та хибні твердження

Громадянська та історична

Символи України

Природнича

Схеми життя рослин

Технологічна

Аплікація із плодів та насіння

77-78

23.11

24.11

Поширення плодів і насіння

Мовно-літературна

Робота з текстом

 

Математична

Діаграми. Нерівності

Природнича

Розмноження рослин

Технологічна

Виріб із природного матеріалу

 

79

24.11

Розрізняю гриби

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Отруйні гриби

 

Математична

Схематичні задачі

Природнича

Назви грибів

 

80-81

25.11

28.11

Їстивні й отруйні гриби

Мовно-літературна

Прислів’я. Загадка.

 

Природнича

Істинні і хибні твердження

Технологічна

Виготовлення гриба

 

82-83

29.11

29.11

Життя комах і риб восени

Мовно-літературна

Звуко-буквений аналіз слів

 

Математична

Складання виразів для розв’язання задачі

Технологічна

Виготовлення рибки із кольорового паперу

84

30.11

 

Як звірі готуються до зими

Природнича

Линяння. Накопичення запасу жиру.

 

85-86

01.12

01.12

Досліджую осінні явища

Математична

Розв’язування схематичних задач

 

Мовно-літературна

Робота над віршем.

87-88

02.12

05.12

Життя звірів восени

Громадянська та історична

Робота в групах. Гра «Розкажи-но»

 

Природнича

Як білка готується до зими

Математична

Задачі на дві дії

89-

90

06.12

06.12

Життя птахів восени

Природнича

Перелітні птахи. Осілі птахи.

 

Мовно-літературна

Подовжені приголосні звуки

91-

92

07.12

08.12

Досліджую види птахів

Математична

Робота з діаграмою. Обчислення виразів.

 

Мовно-літературна

Редагування тексту

93-94

08.12

09.12

Як допомогти осілим птахам

Мовно-літературна

Тест «Як Олесь допоміг пташці?»

 

Математична

Складання задач за малюнками і схемами

Громадянська та історична

Робота в групах. Гра «Нагодуй пташку!»

Технологічна

Робота з пластиліном. Ліплення синички

95-96

12.12

13.12

Взаємозв’язки у природі

Мовно-літературна

Прислів’я. Вірш.

 

Технологічна

Малюнок  дерева

Природнича

Ланцюги живлення

 

97

13.12

Діагностувальна робота

 

 

 

98

14.12

Аналіз діагносту вальної роботи. Підсумуємо. Природа восени

 

 

 

Розділ І\/. Природа  взимку

99-100

15.12

15.12

Проектую годівницю

Математична

Геометричні фігури

 

Мовно-літературна

Робота над віршем

101-102

16.12

19.12

Зимові явища в неживій природі

Природнича

Робота з календарем. Ожеледь і хуртовина

 

Математична

Задачі на визначення часу

 

 

 

Мовно-літературна

Робота з деформованими реченнями.

 

Технологічна

Виготовлення сніжинки у техніці витинанки.

103-104

20.12

20.12

Зимові  явища в житті рослин

Природнича

Однорічні та багаторічні рослини

 

Мовно-літературна

Типи тексту

Технологічна

Новорічний виріб

 

105-

106

21.12

22.12

Зимові явища у житті комах і птахів

Мовно-літературна

Види речень за метою висловлювання.

 

Природнича

Зміни в неживій природі

Громадянська та історична

Допомога птахам

Технологічна

Годівничка для птахів

107-108

22.12

23.12

Зимові явища у житті звірів

Мовно-літературна

Робота над текстом. Складання розповіді за малюнком.

 

Математична

Задачі на відстань

Природнича

Звірі,які впадають у зимову сплячку

109-

110

26.12

27.12

Піклуюся про тварин узимку

Громадянська та історична

Робота в парах.

 

Мовно-літературна

Написання листа до звірів. Казка за малюнком.

Математична

Правильна рівність

111

27.12

Діагностувальна робота

 

 

 

112-113

28.12

29.12

Аналіз діагносту вальної роботи.

Новорічна ялинка

Мовно-літературна

Вірш Л.Костенко «Пряля». Хибні та істинні твердження

 

Математична

Геометричні фігури

114

29.12

Урок-гра

 

 

 

115

30.12

Повторення вивченого за І семестр.

 

 

 

 

                                    УКРАЇНСЬКА МОВА

5 год/тиждень

І семестр

 

уро

ку

Тема уроку

 Дата

уроку

Примітка

РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ

1

 Алфавіт..Повторення вивченого у 1 класі. Я вивчаю українську мову. Роль ввічливих слів у спілкуванні

01.09

 

2

Діагностування навченості.

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення

02.09

 

3

 Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович)

05.09

 

4

Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав/прочитала влітку

06.09

 

5

 Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка

Розвиток мовлення. Загадка

07.09

 

6

 Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення

08.09

 

7

 Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки

09.09

 

8

Письмо як засіб спілкування

12.09

 

9

Письмо як засіб спілкування. «Як було написано першого листа» (за Редьярдом Кіплінгом)

13.09

 

10

Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист

14.09

 

11

Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески

15.09

 

12

Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»

16.09

 

13

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» напам’ять

19.09

 

14

Повторюємо. Слово

20.09

 

15

Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько)

21.09

 

16

Повторюємо. Текст. «Два метелики» (Василь Сухомлинський), «В ліс метелики летіли» (Олеся Мамчич)

22.09

 

17

 Діагностувальна робота Усний твір

23.09

 

РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ

18

Аналіз діагностувальної роботи

Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дитячою книжкою: казки народів світу

26.09

 

19

Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко)

27.09

 

20

Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники

28.09

 

21

Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель» (за Іваном Франком)

29.09

 

22

Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі)

30.09

 

23

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами

03.10

 

24

Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) напам’ять

04.10

 

25

Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади

05.10

 

26

Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко)

06.10

 

27

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. «Добре, що сонечко сяє» (Василь Сухомлинський)

07.10

 

28

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. Робота з дитячою книжкою: оповідання Василя Сухомлинського про дітей

10.10

 

29

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович)

11.10

 

30

Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм)

12.10

 

31

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко)

13.10

 

32

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко)

14.10

 

33

 Діагностувальна робота Аудіювання

17.10

 

34

Аналіз діагностувальної роботи

Перенос слів з ь і ьо

18.10

 

35

Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький)

19.10

 

36

Буква й. Поділ слів для переносу

20.10

 

37

Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали (рецепти і поробки)

21.10

 

38

Буквосполучення йо та ьо. Дискусія

31.10

 

39

М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис

01.11

 

40

Перенос слів з м’яким подовженим приголосним

02.11

 

41

Розвиток мовлення. Оголошення

03.11

 

42

Апостроф. Розрізнення слів з апострофом

04.11

 

43

Апостроф. Перенос слів

07.11

 

44

Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка

08.11

 

45

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон)

09.11

 

46

Дзвінки та глухі приголосні звуки

10.11

 

47

Дзвінки та глухі приголосні звуки

11.11

 

48

Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» (Олеся

14.11

 

49

Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз

15.11

 

50

Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Наталкою Малетич)

16.11

 

51

 Діагностувальна робота Робота з мовними одиницями

17.11

 

РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

52

Аналіз діагностувальної роботи

Слово. Лексичне значення слова

18.11

 

53

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський) Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці

21.11

 

54

Слова з прямим і переносним значенням

22.11

 

55

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк)

23.11

 

56

Слова однозначні й багатозначні

24.11

 

57

Омоніми. Переносне значення слів

25.11

 

58

Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка

28.11

 

59

Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським) «Сонечко» (за Оксаною Іваненко)

29.11

 

60

Слова, близькі за значенням

30.11

 

61

Слова, протилежні за значенням

01.12

 

62

Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо)

01.12

 

63

Підсумок з теми. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я люблю читати

05.12

 

64

 Діагностувальна робота Диктант

06.12

 

РОЗДІЛ 4. БУДОВА СЛОВА

65

Аналіз діагностувальної роботи

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова

07.12

 

66

Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні

08.12

 

67

Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком)

09.12

 

68

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція

12.12

 

69

Діагностувальна робота Списування

13.12

 

70

Аналіз діагностувальної роботи

Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси

14.12

 

71

Корінь. Споріднені слова

15.12

 

72

Корінь. Споріднені слова. Лічилка. «Лис зустрів у лісі лиса» (Євген Гуцало)

16.12

 

73

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей

19.12

 

74

Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» (за Анною Обіолс)

20.12

 

75

Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць)

21.12

 

76

Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. Зимові свята. Колядки. Щедрівки

22.12

 

77

Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями

23.12

 

78

Аналіз діагностувальної роботи

Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) напам’ять

26.12

 

79

 Діагностувальна робота. Читання вголос

27.12

 

80

 Аналіз діагностувальної роботи

Узагальнення та систематизація знань

28.12

 

81

 Урок-гра

29.12

 

82

 Повторення вивченого за І семестр

30.12

 

 

МИСТЕЦТВО

2 год/тиждень

І семест

уро

ку

Тема уроку

 Дата

уроку

Примітка

1

Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу. Слухання: К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні

Н. Матвієнко і С. Шурінса. Виконання: поспівка,

О. Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?» (с. 4-5)

05.09

 

2

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с. 6-7)

06.09

 

3

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко «Пасторальна», Д. Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) (с. 8-9)

12.09

 

4

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір)

(с. 10-11)

13.09

 

5

Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року», П. Чайковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 пєс «Пори року». Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені. (с. 12-13)

19.09

 

6

Осінні перетворення.  Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15)

20.09

 

7

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки»

(с. 16-17)

26.09

 

8

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19)

27.09

 

9

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання: В. Косенко «Дощик». Виконання: А. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с. 20-21)

03.10

 

10

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23).

04.10

 

11

Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагменти). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня) (с. 24-25).

10.10

 

12

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с. 26-27)

11.10

 

13

Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича), М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня), проплескування ритму гопака. (с. 25)

17.10

 

14

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с. 27)

18.10

 

15

Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб «Троїсті музики». Виконання: А. Філіпченко, В. Панченко «Ой заграйте, дударики»

 (с. 28-29)

31.10

 

16

Троїсті музики.  Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техніки на вибір) (с. 30-31)

01.11

 

17

Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. Слухання: В. Кирейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка), Й. С. Бах «Жарт» (флейта). Створення: поспівки з вивчених нот. Виконання: Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама» (с. 32-33).

07.11

 

18

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с. 34-35)

08.11

 

19

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти. Слухання:

С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») (с. 36-37).

14.11

 

20

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39)

15.11

 

21

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти. Виконання: І. Білик «Киця-Кицюня» (с. 37)

21.11

 

22

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) (с. 39)

22.11

 

23

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні інструменти. Слухання:

С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка, Мисливців) (с. 40-41)

28.11

 

24

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с. 42-43).

29.11

 

25

Зимові свята. Українські колядки та щедрівки. Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». Перегляд: мультфільм «Різдво», кінофільм «Один удома» (фрагмент «Щедрик»). Виконання: українська народна пісня «Ой хто Миколая любить» (с. 44-45).

05.12

 

26

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 46-47)

06.12

 

27

Зимові свята. Виконання: Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»). Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах (с. 45)

12.12

 

28

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с. 47)

13.12

 

29

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

19.12

 

30

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика.   Узагальнення і систематизація знань учнів.

20.12

 

31

Зимові етюди. Етюд. Такт. Слухання: Ф. Ліст. «Юнацький етюд № 12 «Заметіль»». Виконання:

поспівка, ритмічні етюди (с. 50-51)

26.12

 

32

Зимові етюди.  Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби). (с. 52-53)

27.12

 

МАТЕМАТИКА

3 год/тиждень

І семестр

уро

ку

Тема уроку

 Дата

уроку

Примітка

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі.

1

Повторення вивченого у першому класі. Числа першої сотні.

02.09

 

2

Повторення про одноцифрові,  двоцифрові,  трицифрові числа. Розряди.

05.09

 

3

Діагностування навченості.

 Повторення  знань про десятковий склад числа.

07.09

 

4

Порівняння чисел.

09.09

 

5

Порозрядне додавання чисел.

12.09

 

6

Порозрядне віднімання чисел.

14.09

 

7

Розрядні доданки.

16.09

 

8

Прості задачі.

19.09

 

9

Числові вирази на 2 дії.

21.09

 

10

Натуральні числа. Число 0.

23.09

 

11

Парні і непарні числа.

26.09

 

12

Круглі числа.

28.09

 

13

 Діагностувальна робота

30.09

 

                                                        Величини.

14

Аналіз діагностувальної роботи

Довжина. Одиниці вимірювання довжини.

03.10

 

15

Вимірювання довжини предметів.

05.10

 

16

Час. Дні тижня.

07.10

 

17

Задачі на встановлення віку.

10.10

 

18

Вартість. Грошові одиниці: гривня,  копійка.

12.10

 

19

Маса,  місткість. Одиниці вимірювання.

14.10

 

Числа. Дії з числами.

20

Дія додавання. Невідомий доданок.

17.10

 

21

Знаходження невідомого доданка.

19.10

 

22

Дія віднімання. Компоненти дії віднімання.

21.10

 

23

Читання рівностей на віднімання.

31.10

 

24

Знаходження невідомого зменшуваного.

02.11

 

25

Знаходження невідомого відємника.

04.11

 

26

Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання.

07.11

 

27

Задачі на знаходження невідомих компонентів.

09.11

 

28

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.

11.11

 

29

 Діагностувальна робота

14.11

 

Просторові відношення. Геометричні фігури.

30

Аналіз діагностувальної роботи

Пряма. Відрізок.

16.11

 

31

Промінь. Кути. Прямий кут.

18.11

 

32

Прямі та криві лінії. Многокутники.

21.11

 

33

Креслення  відрізків  заданої  довжини. Закономірності.

23.11

 

34

Геометричні тіла.

25.11

 

Величини

35

Одиниці довжини. Перетворення та порівняння.

28.11

 

36

Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення.

30.11

 

37

Закріплення  вивченого  про  одиниці  довжини.

02.12

 

38

Сюжетні задачі. Стільки,  скільки.

05.12

 

39

Задачі на знаходження суми трьох доданків.

07.12

 

40

Діагностувальна робота

09.12

 

Числа. Дії з числами.

41

Аналіз діагностувальної роботи

Додавання чисел частинами.

12.12

 

42

Додавання до числа 9.

14.12

 

43

Додавання до числа 8.

16.12

 

44

Додавання до числа 7.

19.12

 

45

Задачі з двома запитаннями.

21.12

 

46

Додавання до числа 6.

23.12

 

47

 Складена задача

26.12

 

48

 Діагностувальна робота

28.12

 

49

Аналіз діагностувальної роботи

Повторення вивченого за І семемтр

30.12

 

 

                       
                                      Виховна робота

                  Психолого-педагогічна характеристика класу

        В 4-Б класі навчається 16 учнів: 6 дівчат та 10 хлопців віком 9-10 років. Фізичний та психологічний розвиток учнів відповідає нормі.
        Соціально-психологічний стан дітей задовільний. У класі 1 дитина з неповної сім'ї, двоє мають вітчима. Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
       Більшість дітей має достатній навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Майже всі  учні класу навчаються із задоволенням, проте один учень 
( Петрук С. ) має початковий рівень навчальних досягнень.
     Колектив класу діяльний, живий, енергійний. За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилась такою: 50% дітей проявляють себе надзвичайно активно в житті колективу; 25% дітей мають середній рівень активності; а 15% від загальної кількості дітей майже не цікавляться справами колективу. Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти можуть організовувати самостійно справи, підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях.
         Діти класу активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж минулого року ми всіляко підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилось на успіхах дітей у навчанні. За рік ми досягли успіхів у вихованні таких якостей як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки. Негативною якістю для багатьох дітей є непосидючість, яка заважає навчальному процесу. Стан здоров'я учнів задовільний. Деяким школярам рекомендовано займатися у спецгрупах  з фізкультури.
       У класі формуються звичаї  та традиції, які допомагають формувати  класний колектив, розвивають позитивні якості усього колективу та окремо кожного учня.

      Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.



                              
                                 План роботи класного керівника
                          на      2016-2017    навчальний рік
          Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік

     У минулому році мною були визначені цілі та завдання для дитячого колективу й для себе як класовода. У першу чергу запланувала організацію класного колективу, формування в учнів позитивного відношення один до одного. Проводила роботу з виховання пізнавальних інтересів у школярів. Також визначила завдання в таких аспектах виховання:
ü зміцнення здоров'я учнів і виховання в них здорового способу життя;
ü виховання поважного відношення до праці;
ü створення дитячого колективу.
    На мою думку, завдання виконані. Всі учні класу зацікавлені у навчанні. Фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Особлива увага була спрямована на згуртування класного колективу. Для рішення поставлених завдань було проведено багато дитячих заходів: бесіди, ігри, святкові ранки, конкурси. Клас наш дружний, всі діти беруть активну участь у змаганнях і конкурсах.
    Проводилась індивідуальна робота з окремими учнями, досліджувалась особистість учнів.
   Роботі з батьками приділялось багато уваги:
  •  батьківські збори різної тематики;
  • індивідуальні бесіди;
  • батьківські лекторії.

      Проте, й досі існують деякі протиріччя. Тому визначенні завдання на наступний навчальний рік.
      З метою покращення навчально-виховної роботи передбачаю такі цілі:
  • забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу;
  • озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, формувати в них першооснови наукового світогляду;
  •  виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами;
  • формувати навички культурної поведінки;
  • широко залучати батьків до навчально-виховної діяльності з дітьми;
  •  виховувати любов і повагу до праці, до людей різних професій, бережливе відношення до здобутків людської праці;
  •  виховувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, любов до рідного краю, Батьківщини;
  •  сприяти формуванню здорового способу життя.


                   
           Завдання виховної роботи на  2016 - 2017
                                   навчальний рік

v Акцентувати увагу на засвоєння учнями народних традицій, сутності українських обрядів, народних свят, легенд, звичаїв.
v Виховувати відповідальне ставлення до рідної мови, свідомого нею користування.
v   Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей.
v  Підтримувати позитивний мікроклімат в колективі та групах, на уроках і в позаурочному спілкуванні.
v Виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку; формувати найкращі моральні якості.
v Прищеплювати учням загальноприйняті етичні норми в поведінці та спілкуванні.
v Виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей.
v   Сприяти здоровому способу життя.
v  Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях  кращих людських  якостей і подолання негативних звичок і рис характеру.



Немає коментарів:

Дописати коментар