7 год/тиждень
І
семестр
№ |
|
Примітка |
||||||
Дата
|
Тема уроку |
Галузі, що інтегруються |
Зміст програмового матеріалу |
|||||
Розділ
1. Я-людина |
||||||||
1-2 |
01.09 01.09 |
|
|
|
|
|||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
3-4 |
02.09 05.09 |
Я серед людей |
Громадянська та історична |
Хто такі друзі? Яким має бути
друг/подруга? |
|
|||
Математична |
Повторення нумерації чисел в
межах 20 |
|||||||
Мовно-літературна |
Побудова словосполучень і
речень |
|||||||
Соціальна та
здоров’я-збережувальна |
Дотримання правил етичної
поведінки з однолітками, друзями |
|||||||
5-6 |
06.09 06.09 |
Моє зовнішнє я |
Громадянська та історична |
|
|
|||
Математична |
Повторення розрядного складу
чисел у межах 20 |
|||||||
Мовно-літературна |
Складання тексту-розповіді
про себе за словами-підказками |
|||||||
Громадянська та історична |
Працюємо гуртом (у парах) |
|||||||
7-8 |
07.09 08.09 |
Моє внутрішнє я
|
Соціальна та
здоров’я-збережувальна |
Стосунки з дітьми своєї та
іншої статі |
|
|||
Мовно-літературна |
Робота над віршем. Аналіз
вчинків героїв |
|||||||
Громадянська та історична |
Складання опису характеру. Працюємо гуртом (у
групах) |
|||||||
9-10 |
08.09 09.09 |
Я неповторний (неповторна) |
Громадянська та історична |
Дослідження неповторності
кожної людини. |
|
|||
|
Додавання чисел в межах 20 |
|||||||
Технологічна |
Створення малюнків за допомогою відбитків пальців |
|||||||
11-12 |
12.09 13.09 |
Досліджую свої можливості |
Громадянська та історична |
Неповторність кожної людини
її можливості та цілі. Робота в групах |
|
|||
Мовно-літературна |
Склад слова. Уявлення
про складоутворювальну роль голосних звуків |
|||||||
13-14 |
13.09 14.09 |
Виявляю мої вподобання |
Громадянська та історична |
Якими можуть бути вподобання.
Робота у групах |
|
|||
Математична |
Робота з діаграмами.
|
|||||||
Громадянська та історична |
Українські традиційні страви.
Корисні та некорисні страви. |
|||||||
15-16 |
15.09 15.09 |
Захоплення моїх друзів |
Мовно-літературна |
Назви захоплень. Розповідь
про свої захоплення. |
|
|||
Математична |
Робота з діаграмами. Діаграма
захоплень |
|||||||
17-18 |
16.09 19.09 |
Зі мною змінюється світ |
Соціальна та
здоров’я-збережувальна |
Режим дня |
|
|||
Математична |
Робота з задачами. Схеми
задач. |
|||||||
Мовно-літературна |
Фантазуємо, що може
змінитися в майбутньому |
|||||||
19-20 |
20.09 20.09 |
Я- дитина |
Мовно-літературна |
Робота над віршем. |
|
|||
Громадянська та історична |
Права дитини |
|||||||
Математична |
Робота з календарем |
|||||||
Технологічна |
Малюнок на тему «Що я ціную у
своєму житті» |
|||||||
21 |
21.09 |
Діагностувальна
робота |
|
|
|
|||
22 |
22.09 |
Аналіз діагностуваль ної роботи Підсумовуємо.
Я-людина |
|
|
|
|||
Розділ ІІ. Я пізнаю природу |
||||||||
23-24 |
22.09 23.09 |
Вивчаю об’єкти природи |
Природнича |
Жива та нежива природа |
|
|||
Математична |
Робота над задачею. |
|||||||
Мовно-літературна |
Читання текстів про природу. |
|||||||
Технологічна |
Аплікація з листя дерев
|
|||||||
25-26 |
26.09 27.09 |
Якою має бути інформація |
Математична |
Інформація діаграми |
|
|||
Інформатична |
Подвійне клацання лівої
кнопки миші . Гра «Забитий гол» |
|||||||
Громадянська та історична |
Корисна інформація |
|||||||
27-28 |
27.09 28.09 |
Досліджую навколишній світ |
Мовно-літературна |
Поділ слів на склади.
Утворення нових слів. Робота над віршем |
|
|||
Математична |
Казкові приклади |
|||||||
Природнича |
Жива природа |
|||||||
29-30 |
29.09 29.09 |
Форма землі. Глобус. |
Природнича |
Модель Землі |
|
|||
Громадянська та історична |
Міста України |
|||||||
Технологічна |
Аплікація на тему: «Бережіть
Землю» |
|||||||
31-32 |
30.09 03.10
|
Спостерігаю за утворенням тіні |
Природнича |
Прозорі та непрозорі
предмети. Тінь. Довжина тіні. |
|
|||
Математична |
Вимірювання довжини тіні. Завдання на відповідність. |
|||||||
33-34 |
04.10 04.10
|
Спостерігаю за сонцем |
Природнича |
Полуднева висота сонця. |
|
|||
Мовно-літературна |
Звуко-буквений аналіз слів.
Спільнокореневі слова. |
|||||||
Математична |
Задачі на знаходження
різниці і суми |
|||||||
35-36 |
05.10 06.10 |
Чому буває день і ніч |
Природнича |
Вісь землі. Доба. |
|
|||
Мовно-літературна |
Склад слова |
|||||||
Математична |
Геометричні фігури. Задачі на
знаходження часу. |
|||||||
Технологічна |
Аплікація на тему: «Нічне
небо» |
|||||||
37-38 |
06.10 07.10 |
Хто вночі не спить |
Мовно-літературна |
Вірш Н. Красоткіна «На зміну
дню». Загадки. |
|
|||
Математична |
Відмінності. Задачі на
відстань. |
|||||||
Технологічна |
Орігамі з кольорового паперу
«Сова» |
|||||||
39-40 |
10.10 11.10 |
Вплив сонця на зміну пір
року |
Природнича |
Пори року |
|
|||
Математична |
Задачі на визначення часу |
|||||||
Технологічна |
Виготовлення сонця за
інструкцією |
|||||||
41-42 |
11.10 12.10 |
Вивчаю пори року |
Мовно-літературна |
Наголошені голосні звуки Звуко-буквений
аналіз слів |
|
|||
Природнича |
Спостереження за погодою |
|
||||||
Математична |
Обчислення виразів |
|
||||||
43-44 |
13.10 13.10 |
Пори року та їхні ознаки |
Природнича |
Назви місяців. |
|
|||
Математична |
Цікаві вирази. |
|
||||||
Технологічна |
Малюнок (на вибір). Улюблений
місяць року. |
|
||||||
45-46 |
14.10 17.10 |
Упізнаю пори року |
Мовно-літературна |
Вірш В. Зінченка «Осінь
намалюю» |
|
|||
|
Природнича |
Гра в лото «Пори року» |
|
|||||
47-48 |
18.10 18.10 |
Природа. Об’єкти природи |
Природнича |
Жива і нежива природа.
Рукотворні об’єкти. |
|
|||
Мовно-літературна |
Робота над віршем . Наголос. |
|||||||
49-50 |
19.10 20.10 |
Розрізняю об’єкти природи |
Мовно-літературна |
Текст. Заголовок. Загадки. |
|
|||
Математична |
Рівності та нерівності.
Обчислення значень виразів. |
|||||||
Технологічна |
Робота з пластиліном.
Виготовлення комахи «Сонечко» |
|||||||
51-52 |
20.10 21.10 |
Явища природи |
Мовно-літературна |
Загадки |
|
|||
Природнича |
Зміни в природі |
|||||||
Громадянська та історична |
Робота в групах |
|||||||
Математична |
Задачі на визначення часу |
|||||||
53-54 |
31.10 01.11 |
Розрізняю явища природи |
Природнича |
Народні прикмети |
|
|||
Математична |
Істинні і хибні твердження.
Задачі на порівняння. |
|||||||
55-56 |
01.11 02.11 |
Природа і погода |
Мовно-літературна |
Робота над текстом.
Приголосні звуки. |
|
|||
Природнича |
Позначення природних явищ.
Народні прикмети. |
|||||||
Математична |
Обчислення значень виразів |
|||||||
57 |
03.11 |
Працюю з календарем |
Громадянська та історична |
Робота в парах. |
|
|||
Математична |
Завдання на визначення часу. |
|||||||
58 |
03.11 |
Як працює термометр? |
Природнича |
Дослідження з теплою і
холодною водою |
|
|||
Громадянська та історична |
Робота в групах |
|||||||
59-60 |
04.11 07.11 |
Розрізняю температуру |
Мовно-літературна |
Жартівливий вірш |
|
|||
Соціальна та
здоров’я-збережувальна |
Одяг і погода. |
|||||||
Математична |
Задачі на визначення
температури |
|||||||
Природнича |
Визначення температури
за термометром
|
|||||||
61-62 |
08.11 08.11 |
Вивчаю стани води |
Громадянська та історична |
Робота в парах |
|
|||
Мовно-літературна |
Дзвінкі та глухі звуки |
|||||||
Природнича |
Властивості води |
|||||||
Математична |
Обчислення виразів |
|||||||
63-64
|
09.11 10.11 |
Міркую над значенням води
|
Соціальна та
здоров’я-збережувальна |
Вода у твоєму житті. Економне
використання води. |
|
|||
Математична |
Цікаві задачі |
|||||||
Мовно-літературна |
Речення. Тверді та м’які
звуки |
|||||||
65-66 |
10.11 11.11 |
Повітря. Що таке вітер? |
Природнича |
Властивості повітря. |
|
|||
Мовно-літературна |
Вірш Д.Павличка «Вітряк» |
|||||||
Математична |
Задачі на рух. |
|||||||
Технологічна |
Виготовлення вітрильників |
|||||||
67-68 |
14.11 15.11 |
Грунт. Складники грунту |
Природнича. |
Дослідження:склад грунту |
|
|||
Мовно-літературна |
Робота над віршами.
Приголосні звуки. |
|||||||
Математична |
Разв’язування прикладів |
|||||||
Технологічна |
Візерунок із камінців |
|||||||
69 |
15.11 |
Діагностувальна
робота |
|
|
|
|||
70 |
16.11 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Підсумуємо. Я пізнаю природу |
|
|
|
|||
Розділ ІІІ.
Природа восени |
||||||||
71- 72 |
17.11 17.11 |
Осінні явища в неживій природі |
Мовно-літературна |
Вірші-підказки. Дзвінкі
приголосні звуки. |
|
|||
Природнича |
Календар погоди. Час
осіннього рівнодення. |
|||||||
Математична |
Схематичні задачі |
|||||||
Технологічна |
Вироби з природного матеріалу |
|||||||
73-74 |
18.11 21.11 |
Осінні явища в живій природі |
Математична |
Лабіринт обчислень |
|
|||
Мовно-літературна |
Робота з текстом |
|||||||
Природнича |
Об’єкти живої природи
|
|||||||
75-76 |
22.11 22.11 |
Осінні явища в житті рослин |
Мовно-літературна |
Загадки |
|
|||
Математична |
Істинні та хибні твердження |
|||||||
Громадянська та історична |
Символи України |
|||||||
Природнича |
Схеми життя рослин |
|||||||
Технологічна |
Аплікація із плодів та
насіння |
|||||||
77-78 |
23.11 24.11 |
Поширення плодів і насіння |
Мовно-літературна |
Робота з текстом |
|
|||
Математична |
Діаграми. Нерівності |
|||||||
Природнича |
Розмноження рослин |
|||||||
Технологічна |
Виріб із природного матеріалу
|
|||||||
79 |
24.11 |
Розрізняю гриби |
Соціальна та
здоров’я-збережувальна |
Отруйні гриби |
|
|||
Математична |
Схематичні задачі |
|||||||
Природнича |
Назви грибів
|
|||||||
80-81 |
25.11 28.11 |
Їстивні й отруйні гриби |
Мовно-літературна |
Прислів’я. Загадка. |
|
|||
Природнича |
Істинні і хибні твердження |
|||||||
Технологічна |
Виготовлення гриба
|
|||||||
82-83 |
29.11 29.11 |
Життя комах і риб восени |
Мовно-літературна |
Звуко-буквений аналіз слів |
|
|||
Математична |
Складання виразів для
розв’язання задачі |
|||||||
Технологічна |
Виготовлення рибки із
кольорового паперу |
|||||||
84 |
30.11
|
Як звірі готуються до зими |
Природнича |
Линяння. Накопичення запасу
жиру. |
|
|||
85-86 |
01.12 01.12 |
Досліджую осінні явища |
Математична |
Розв’язування схематичних
задач |
|
|||
Мовно-літературна |
Робота над віршем. |
|||||||
87-88 |
02.12 05.12 |
Життя звірів восени |
Громадянська та історична |
Робота в групах. Гра
«Розкажи-но» |
|
|||
Природнича |
Як білка готується до зими |
|||||||
Математична |
Задачі на дві дії |
|||||||
89- 90 |
06.12 06.12 |
Життя птахів восени |
Природнича |
Перелітні птахи. Осілі птахи. |
|
|||
Мовно-літературна |
Подовжені приголосні звуки |
|||||||
91- 92 |
07.12 08.12 |
Досліджую види птахів |
Математична |
Робота з діаграмою.
Обчислення виразів. |
|
|||
Мовно-літературна |
Редагування тексту |
|||||||
93-94 |
08.12 09.12 |
Як допомогти осілим птахам |
Мовно-літературна |
Тест «Як Олесь допоміг
пташці?» |
|
|||
Математична |
Складання задач за малюнками
і схемами |
|||||||
Громадянська та історична |
Робота в групах. Гра «Нагодуй
пташку!» |
|||||||
Технологічна |
Робота з пластиліном.
Ліплення синички |
|||||||
95-96 |
12.12 13.12 |
Взаємозв’язки у природі |
Мовно-літературна |
Прислів’я. Вірш. |
|
|||
Технологічна |
Малюнок дерева |
|||||||
Природнича |
Ланцюги живлення
|
|||||||
97 |
13.12 |
Діагностувальна
робота |
|
|
|
|||
98 |
14.12 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Підсумуємо. Природа
восени |
|
|
|
|||
Розділ І\/. Природа взимку |
||||||||
99-100 |
15.12 15.12 |
Проектую годівницю |
Математична |
Геометричні фігури |
|
|||
Мовно-літературна |
Робота над віршем |
|||||||
101-102 |
16.12 19.12 |
Зимові явища в неживій
природі |
Природнича |
Робота з календарем. Ожеледь
і хуртовина |
|
|||
Математична |
Задачі на визначення часу |
|||||||
|
|
|
Мовно-літературна |
Робота з деформованими
реченнями. |
|
|||
Технологічна |
Виготовлення сніжинки у
техніці витинанки. |
|||||||
103-104 |
20.12 20.12 |
Зимові явища в житті рослин |
Природнича |
Однорічні та багаторічні
рослини |
|
|||
Мовно-літературна |
Типи тексту |
|||||||
Технологічна |
Новорічний виріб
|
|||||||
105- 106 |
21.12 22.12 |
Зимові явища у житті комах і
птахів |
Мовно-літературна |
Види речень за метою
висловлювання. |
|
|||
Природнича |
Зміни в неживій природі |
|||||||
Громадянська та історична |
Допомога птахам |
|||||||
Технологічна |
Годівничка для птахів |
|||||||
107-108 |
22.12 23.12 |
Зимові явища у житті звірів |
Мовно-літературна |
Робота над текстом. Складання
розповіді за малюнком. |
|
|||
Математична |
Задачі на відстань |
|||||||
Природнича |
Звірі,які впадають у зимову
сплячку |
|||||||
109- 110 |
26.12 27.12 |
Піклуюся про тварин узимку |
Громадянська та історична |
Робота в парах. |
|
|||
Мовно-літературна |
Написання листа до звірів.
Казка за малюнком. |
|||||||
Математична |
Правильна рівність |
|||||||
111 |
27.12 |
Діагностувальна
робота |
|
|
|
|||
112-113 |
28.12 29.12 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Новорічна ялинка |
Мовно-літературна |
Вірш Л.Костенко
«Пряля». Хибні та істинні твердження |
|
|||
Математична |
Геометричні фігури |
|||||||
114 |
29.12 |
Урок-гра |
|
|
|
|||
115 |
30.12 |
Повторення
вивченого за І семестр. |
|
|
|
5 год/тиждень
І
семестр
№ уро ку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітка |
РОЗДІЛ 1.
МОВА І МОВЛЕННЯ |
|||
1 |
Алфавіт..Повторення вивченого у 1 класі. Я
вивчаю українську мову. Роль ввічливих слів у спілкуванні |
01.09 |
|
2 |
Діагностування
навченості. Мова і мовлення. Усне і
писемне мовлення |
02.09 |
|
3 |
Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього».
«Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович) |
05.09 |
|
4 |
Книга — мій друг. Робота з
дитячою книжкою: книжки, які я прочитав/прочитала влітку |
06.09 |
|
5 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка Розвиток мовлення. Загадка |
07.09 |
|
6 |
Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і
швидкість мовлення |
08.09 |
|
7 |
Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою:
скоромовки, загадки, лічилки |
09.09 |
|
8 |
Письмо як засіб спілкування |
12.09 |
|
9 |
Письмо як засіб
спілкування. «Як було написано першого листа» (за Редьярдом Кіплінгом) |
13.09 |
|
10 |
Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист |
14.09 |
|
11 |
Монолог і діалог. Діалог.
Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески |
15.09 |
|
12 |
Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє
мишенят» |
16.09 |
|
13 |
Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по
городу» напам’ять |
19.09 |
|
14 |
Повторюємо. Слово |
20.09 |
|
15 |
Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) |
21.09 |
|
16 |
Повторюємо. Текст. «Два метелики» (Василь Сухомлинський), «В ліс
метелики летіли» (Олеся Мамчич) |
22.09 |
|
17 |
Діагностувальна
робота Усний твір |
23.09 |
|
РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ |
|||
18 |
Аналіз діагностувальної
роботи Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота
з дитячою книжкою: казки народів світу |
26.09 |
|
19 |
Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко) |
27.09 |
|
20 |
Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі
словники |
28.09 |
|
21 |
Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель»
(за Іваном Франком) |
29.09 |
|
22 |
Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі) |
30.09 |
|
23 |
Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків
буквами |
03.10 |
|
24 |
Буква ї.
Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) напам’ять |
04.10 |
|
25 |
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади |
05.10 |
|
26 |
Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко) |
06.10 |
|
27 |
Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок.
«Добре, що сонечко сяє» (Василь
Сухомлинський) |
07.10 |
|
28 |
Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок.
Робота з дитячою книжкою: оповідання Василя Сухомлинського про дітей |
10.10 |
|
29 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки.
«Хоробрі хробаки» (Григорій
Фалькович) |
11.10 |
|
30 |
Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) |
12.10 |
|
31 |
Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа.
«Дракон» (Дмитро Кузьменко) |
13.10 |
|
32 |
Пом’якшені приголосні
звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро
Кузьменко) |
14.10 |
|
33 |
Діагностувальна робота Аудіювання |
17.10 |
|
34 |
Аналіз діагностувальної
роботи Перенос слів з ь і ьо |
18.10 |
|
35 |
Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) |
19.10 |
|
36 |
Буква й.
Поділ слів для переносу |
20.10 |
|
37 |
Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою:
дитячі журнали (рецепти і поробки) |
21.10 |
|
38 |
Буквосполучення йо
та ьо. Дискусія |
31.10 |
|
39 |
М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис |
01.11 |
|
40 |
Перенос слів з м’яким подовженим приголосним |
02.11 |
|
41 |
Розвиток мовлення. Оголошення |
03.11 |
|
42 |
Апостроф. Розрізнення слів з апострофом |
04.11 |
|
43 |
Апостроф. Перенос слів |
07.11 |
|
44 |
Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка |
08.11 |
|
45 |
Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) |
09.11 |
|
46 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки |
10.11 |
|
47 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки |
11.11 |
|
48 |
Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна
думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для
дітей. «Котик пік оладки» (Олеся |
14.11 |
|
49 |
Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз |
15.11 |
|
50 |
Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Наталкою Малетич) |
16.11 |
|
51 |
Діагностувальна робота Робота з мовними одиницями |
17.11 |
|
РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
|||
52 |
Аналіз діагностувальної
роботи Слово. Лексичне значення слова |
18.11 |
|
53 |
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський) Робота з
дитячою книжкою: вірші-небилиці |
21.11 |
|
54 |
Слова з прямим і переносним значенням |
22.11 |
|
55 |
Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк) |
23.11 |
|
56 |
Слова однозначні й багатозначні |
24.11 |
|
57 |
Омоніми. Переносне значення слів |
25.11 |
|
58 |
Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка |
28.11 |
|
59 |
Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським)
«Сонечко» (за Оксаною Іваненко) |
29.11 |
|
60 |
Слова, близькі за значенням |
30.11 |
|
61 |
Слова, протилежні за значенням |
01.12 |
|
62 |
Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) |
01.12 |
|
63 |
Підсумок з теми. Робота з дитячою книжкою: книжки, які
я люблю читати |
05.12 |
|
64 |
Діагностувальна робота Диктант |
06.12 |
|
РОЗДІЛ 4. БУДОВА СЛОВА |
|||
65 |
Аналіз діагностувальної
роботи Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення
й основу слова |
07.12 |
|
66 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у
реченні |
08.12 |
|
67 |
Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) |
09.12 |
|
68 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток
мовлення. Інструкція |
12.12 |
|
69 |
Діагностувальна робота Списування |
13.12 |
|
70 |
Аналіз діагностувальної
роботи Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси |
14.12 |
|
71 |
Корінь. Споріднені слова |
15.12 |
|
72 |
Корінь. Споріднені слова.
Лічилка. «Лис зустрів у лісі лиса» (Євген
Гуцало) |
16.12 |
|
73 |
Корінь. Споріднені слова.
Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей |
19.12 |
|
74 |
Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з
татом будували хатинку» (за Анною
Обіолс) |
20.12 |
|
75 |
Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) |
21.12 |
|
76 |
Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. Зимові
свята. Колядки. Щедрівки |
22.12 |
|
77 |
Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями |
23.12 |
|
78 |
Аналіз діагностувальної
роботи Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) напам’ять |
26.12 |
|
79 |
Діагностувальна робота. Читання вголос |
27.12 |
|
80 |
Аналіз діагностувальної роботи Узагальнення та систематизація знань |
28.12 |
|
81 |
Урок-гра |
29.12 |
|
82 |
Повторення вивченого за І семестр |
30.12 |
|
МИСТЕЦТВО
2 год/тиждень
І семест
№ уро ку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітка |
1 |
Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу. Слухання: К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні Н.
Матвієнко і С. Шурінса. Виконання:
поспівка, О.
Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?» (с. 4-5) |
05.09 |
|
2 |
Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж.
Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо»
(акварель, гуаш) (с. 6-7) |
06.09 |
|
3 |
Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко «Пасторальна», Д. Саррі «Пастораль».
Порівняння творів. Виконання:
«Пішли діти в поле» (українська народна пісня) (с. 8-9) |
12.09 |
|
4 |
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних
відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево»
(матеріали на вибір) (с.
10-11) |
13.09 |
|
5 |
Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу
«Пори року», П. Чайковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 пєс «Пори
року». Виконання: створення за
допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені. (с. 12-13) |
19.09 |
|
6 |
Осінні перетворення. Колорит.
Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або
холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15) |
20.09 |
|
7 |
Хмаринки-чарівниці,
невтомні мандрівниці. Музичний
пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки»
(с.
16-17) |
26.09 |
|
8 |
Хмаринки-чарівниці,
невтомні мандрівниці. Настрій
картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції
«Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19) |
27.09 |
|
9 |
Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм «Капітошка»
(фрагменти). Слухання: В. Косенко
«Дощик». Виконання: А. Мігай, Н.
Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с. 20-21) |
03.10 |
|
10 |
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре».
Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23). |
04.10 |
|
11 |
Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання:
К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагменти). Гра «Оживи картину». Виконання:
«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня) (с. 24-25). |
10.10 |
|
12 |
Про що розповів
натюрморт. Натюрморт. Композиційний
центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів
(акварель, сіль) (с. 26-27) |
11.10 |
|
13 |
Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича), М.
Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня),
проплескування ритму гопака. (с. 25) |
17.10 |
|
14 |
Про що розповів
натюрморт. Правила роботи з
пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін,
солоне тісто) (с. 27) |
18.10 |
|
15 |
Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб «Троїсті музики».
Виконання: А. Філіпченко, В.
Панченко «Ой заграйте, дударики» (с. 28-29) |
31.10 |
|
16 |
Троїсті музики. Орнамент.
Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали
(матеріали і техніки на вибір) (с. 30-31) |
01.11 |
|
17 |
Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. Слухання: В. Кирейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня»
(сопілка), Й. С. Бах «Жарт» (флейта). Створення:
поспівки з вивчених нот. Виконання:
Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама» (с. 32-33). |
07.11 |
|
18 |
Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка,
пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних
звуків барабана (фломастери) (с. 34-35) |
08.11 |
|
19 |
Для кожного звіра і птаха у
казки свої голоси. Симфонічна
казка. Струнні інструменти. Слухання:
С.
Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки,
Кішки, Дідуся») (с. 36-37). |
14.11 |
|
20 |
Для кожного звіра і птаха
у казки свої голоси. Силуетне
зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш)
(с.38-39) |
15.11 |
|
21 |
Для кожного звіра і птаха у
казки свої голоси. Симфонічна
казка. Дерев’яні духовні інструменти. Виконання: І. Білик «Киця-Кицюня» (с.
37) |
21.11 |
|
22 |
Для кожного звіра і птаха
у казки свої голоси. Силуетне
зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) (с. 39) |
22.11 |
|
23 |
Для кожного звіра і птаха у
казки свої голоси. Звукоряд.
Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні
інструменти. Слухання: С.
Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка, Мисливців) (с. 40-41) |
28.11 |
|
24 |
Для кожного звіра і птаха
у казки свої голоси. Засоби
виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового
лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с. 42-43). |
29.11 |
|
25 |
Зимові свята. Українські колядки та щедрівки. Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». Перегляд: мультфільм «Різдво»,
кінофільм «Один удома» (фрагмент «Щедрик»). Виконання: українська народна пісня «Ой хто Миколая любить» (с.
44-45). |
05.12 |
|
26 |
Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням
морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 46-47) |
06.12 |
|
27 |
Зимові свята. Виконання: Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»). Створення ритмічного
супроводу до пісні на ударних інструментах (с. 45) |
12.12 |
|
28 |
Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір)
(с. 47) |
13.12 |
|
29 |
Перевір свої досягнення.
Завдання Лясольки. Узагальнення
і систематизація знань учнів. |
19.12 |
|
30 |
Перевір свої досягнення. Завдання
Барвика. Узагальнення
і систематизація знань учнів. |
20.12 |
|
31 |
Зимові етюди. Етюд. Такт. Слухання:
Ф. Ліст. «Юнацький етюд № 12 «Заметіль»». Виконання:
поспівка,
ритмічні етюди (с. 50-51) |
26.12 |
|
32 |
Зимові етюди. Відтінки
кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних
відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби). (с. 52-53) |
27.12 |
|
МАТЕМАТИКА
3 год/тиждень
І семестр
№ уро ку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітка |
Числа. Дії з
числами. Сюжетні задачі. |
|||
1 |
Повторення вивченого у
першому класі. Числа першої сотні. |
02.09 |
|
2 |
Повторення про одноцифрові, двоцифрові,
трицифрові числа. Розряди. |
05.09 |
|
3 |
Діагностування
навченості. Повторення знань про десятковий склад числа. |
07.09 |
|
4 |
Порівняння чисел. |
09.09 |
|
5 |
Порозрядне додавання чисел. |
12.09 |
|
6 |
Порозрядне віднімання
чисел. |
14.09 |
|
7 |
Розрядні доданки. |
16.09 |
|
8 |
Прості задачі. |
19.09 |
|
9 |
Числові вирази на 2 дії. |
21.09 |
|
10 |
Натуральні числа. Число 0. |
23.09 |
|
11 |
Парні і непарні числа. |
26.09 |
|
12 |
Круглі числа. |
28.09 |
|
13 |
Діагностувальна
робота |
30.09 |
|
Величини. |
|||
14 |
Аналіз діагностувальної роботи Довжина. Одиниці
вимірювання довжини. |
03.10 |
|
15 |
Вимірювання довжини
предметів. |
05.10 |
|
16 |
Час. Дні тижня. |
07.10 |
|
17 |
Задачі на встановлення
віку. |
10.10 |
|
18 |
Вартість. Грошові одиниці:
гривня, копійка. |
12.10 |
|
19 |
Маса, місткість. Одиниці вимірювання. |
14.10 |
|
Числа. Дії з
числами. |
|||
20 |
Дія додавання. Невідомий
доданок. |
17.10 |
|
21 |
Знаходження невідомого
доданка. |
19.10 |
|
22 |
Дія віднімання. Компоненти
дії віднімання. |
21.10 |
|
23 |
Читання рівностей на
віднімання. |
31.10 |
|
24 |
Знаходження невідомого
зменшуваного. |
02.11 |
|
25 |
Знаходження невідомого від’ємника. |
04.11 |
|
26 |
Знаходження невідомих
компонентів дій додавання і віднімання. |
07.11 |
|
27 |
Задачі на знаходження
невідомих компонентів. |
09.11 |
|
28 |
Взаємозв’язок дій додавання
і віднімання. |
11.11 |
|
29 |
Діагностувальна
робота |
14.11 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури. |
|||
30 |
Аналіз діагностувальної
роботи Пряма. Відрізок. |
16.11 |
|
31 |
Промінь. Кути. Прямий кут. |
18.11 |
|
32 |
Прямі та криві лінії.
Многокутники. |
21.11 |
|
33 |
Креслення відрізків
заданої довжини.
Закономірності. |
23.11 |
|
34 |
Геометричні тіла. |
25.11 |
|
Величини |
|||
35 |
Одиниці довжини.
Перетворення та порівняння. |
28.11 |
|
36 |
Одиниці довжини. Додавання
і віднімання. Перетворення. |
30.11 |
|
37 |
Закріплення вивченого
про одиниці довжини. |
02.12 |
|
38 |
Сюжетні задачі.
Стільки, скільки. |
05.12 |
|
39 |
Задачі на знаходження суми
трьох доданків. |
07.12 |
|
40 |
Діагностувальна робота |
09.12 |
|
Числа. Дії з числами. |
|||
41 |
Аналіз діагностувальної
роботи Додавання чисел частинами. |
12.12 |
|
42 |
Додавання до числа 9. |
14.12 |
|
43 |
Додавання до числа 8. |
16.12 |
|
44 |
Додавання до числа 7. |
19.12 |
|
45 |
Задачі з двома запитаннями. |
21.12 |
|
46 |
Додавання до числа 6. |
23.12 |
|
47 |
Складена
задача |
26.12 |
|
48 |
Діагностувальна робота |
28.12 |
|
49 |
Аналіз діагностувальної
роботи Повторення вивченого за І семемтр |
30.12 |
|
- батьківські збори різної тематики;
- індивідуальні бесіди;
- батьківські лекторії.
- забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу;
- озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, формувати в них першооснови наукового світогляду;
- виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами;
- формувати навички культурної поведінки;
- широко залучати батьків до навчально-виховної діяльності з дітьми;
- виховувати любов і повагу до праці, до людей різних професій, бережливе відношення до здобутків людської праці;
- виховувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, любов до рідного краю, Батьківщини;
- сприяти формуванню здорового способу життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар